ziekjes - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu ziekjes - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

ziekjes

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

25 Februari 2006 | Peru, Cusco

hoi, hoi

deze week zwak, ziek en misselijk en het houdt maar niet op. weet niet wat met mijn maag aan de hand is, maar ik denk dat ie nederlands eten wil. verder gaan de gesprekken in de gevangenis heel goed, bij de andere plekken iets minder. is nog steeds heel moeilijk voor sommige om een normale afspraak te maken!!!
gisteren was het heerlijk weer hier. lekker met een boek op plaza de armas gezeten en daara nog een filmpje gepakt. en morgen is het carnaval hier, dus dat wordt veel waterballonnen gooien en maar hopen dat het weer een beetje meezit!!!

  • 25 Februari 2006 - 17:05

    Joël:

    Hey sis, klote dat je ziek bent, dat krijg je van die rare gerechten zoals cavia enzo he. ;) Nou veel beterschap iig. En hier is het vanavond al carnaval, en ga er lekker niks aan doen, stom feest. :)

    Groetjes

  • 26 Februari 2006 - 10:37

    De KALE:

    Hello Blueeye wat is r nou wr ik wens je heel veel beterschap met mij alles goed ik baal dr van dat ik gister niet op het werk ben gebleven want dan hadden we ff kennen chatten maar helaas pleasse take care kisses from boldy bye bye ciao ciao

  • 26 Februari 2006 - 16:31

    Miep:

    Querida Thirza,
    He leído tu última noticia.
    Como el tiempo corre; hoy en un mes tu estarás otra vez aquí en Holanda. Pienso que tu aterrizarás aproximadamente a las cinco y media de la tarde en el aeropuerto de Schiphol. Espero que tu estómago no te molesta todavía y te sientes mejor!!
    Hasta pronto y un beso de Miep.

  • 26 Februari 2006 - 17:13

    Semida:

    JOo lieve zus;)
    fijn dat de gesprekken bij gevangenis eindelijk lukken wel Balen dat je ziekjes ben :(
    (xxx)-ies je zusje

  • 27 Februari 2006 - 21:58

    Sari Van Dongen:

    Hallo, Thirza,
    we zijn er weer; als het goed is heb je al een mail ontvangen (of niet?)
    Ik ga jou of Sergio morgen bellen.
    Hopelijk voel je je dan wat beter...
    Sari.

  • 28 Februari 2006 - 20:29

    Sari:

    Sergio heb ik gesproken; op jouw nr. geen reactie; wanneer kom je terug in Nederland?
    Nog veel plezier tijdens je laatste dagen in Cusco en hopelijk tot ziens,
    Sari.

  • 01 Maart 2006 - 08:53

    Larisa:

    ik hoop dat je je inmiddels al weer beter voelt. Hebben ze je flink te pakken gekregen met de waterbalonnen?Of jij hen?

    Hou van je en mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: