groeten uit arequipa!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu groeten uit arequipa!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

groeten uit arequipa!!!

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

11 Maart 2006 | Peru, Cusco

haihai,

gisteravond nr arequipa vertrokken, en na ong 10 uur busrit aardig wrak aangekomen. na een uur wachten werd ik eindelijk opgehaald!!goed wakker geworden met rock climbing (maar misschien niks voor de hoogtevrezers onder ons), was zeer leuk om een keer te proberen. vanmiddag te stad een beetje verkend en had een gids helemaal voor mij zelf, omdat het nu laagseizoen hier is, en dus niet al te veel toeristen. arequipa heeft veel koloniale gebouwen en veel zijn gebouwd met volcano steen, wat veel in de omgeving te vinden is. de mijnen zijn hier de belangrijkste inkomsten. eerste indruk van arequipa is een beetje grauw, maar is misschien ook omdat het weer niet helemaal meewerkt. vanavond is hier veel live muziek te beleven en ga dat zeker ff checken. morgen en overmorgen staan twee andere tours op de planning, ga in ieder geval zwemmen in warm waterbronnen en condors bekijken. maar zal volgende week terugberichten.
gelukkig zijn deze week toch nog wel wat gesprekken doorgegaan, en heb alle hoop dat het helemaal goedkomt met het onderzoek (met kleine twijfel dan!!). van de week ook nog nr theater geweest in cusco, heb zeer leuke avond gehad!!! in cusco is van alles te doen, dus hoef me zeker niet te vervelen.

• 12 Maart 2006 - 12:56

Semida:

eej:)
    ZOo te hOren gaat alles tOppiej, das mOoi;)
    Veel su6 verder!!!
    (xxx)iejs je Zusje

• 12 Maart 2006 - 12:57

Joël:

Klinkt allemaal heel gaaf. Have fun nog zo deze laatste weekjes. Ciao

• 12 Maart 2006 - 17:59

Sjaak Monster:

Fijn dat je toch alle hoop hebt dat het goed komt met je onderzoek Thirza. We zien allemaal weer erg naar je terugkomst uit. Liefs, pa