wateroorlog!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu wateroorlog!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

wateroorlog!!!

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

01 Maart 2006 | Peru, Cusco

haihai,

hoop dat iedereen een leuk carnaval gehad heeft, ik in ieder geval wel. zaterdag kennis gemaakt met de salsa, en tevens weer een filmpje gepakt. dag erna ging met vol goede moed naar plaza de armas. had daar met iemand afgesproken, maar was totaal niet voorbereid. werd meteen aangevallen door zoveel lokale mensen, was meteen zeikes en vol met schuim. had een regenjas aangetrokken, maar dat hielp niet, want ze douwden gewoon waterballonnen onder mijn kleding. het weer werkte niet echt mee, maar wel een leuke dag gehad. het was totale oorlog op plaza de armas. voor de rest was er niet zo veel te beleven, dacht dat er ook wat andere dingen zouden zijn. veel mensen blijven ook thuis, omdat ze geen zin hebben in de waterballonnen, dus was eigenlijk best rustig die dag. zondag is de allerlaatste dag dat er waterballonnen gegooid worden, volgens mij is het weer carnaval. de dag erna ga ik maar een feestje vieren dat het eindelik over is. afgelopen dagen is het weer een stuk minder en het is best koud.
vandaag met de kinderen ook naar de bios geweest, en dat was groot succes. met maag nog steeds hetzelfde, afgelopen dinsdag naar ziekenhuis geweest daarvoor, maar die dag waren er net stakingen, dus zal morgen weer gaan. verder met onderzoek gaat nog steeds hetzelfde. en ik zal hierover niet verder in details treden, quite boring.
afgelopen zondag ook een nederlandse jongen ontmoet die op johan de wit heeft gezeten, wat is wereld toch klein!!

  • 01 Maart 2006 - 22:44

    Joël:

    Onder je kleren douwen??? Ik zou ze schoppen!!! ;)
    Gelukkig heb ik hier niks gemerkt van de carnaval. :)
    Wel lastig dat je maagklachten hebt, hoop dat het snel over zal gaan, lijkt me niet fijn werken. Maar dat komt vast en zeker goed, veel succesjes met je onderzoek nog.

    CiaOOO

  • 02 Maart 2006 - 09:06

    Semida:

    Heej lieve zus:)
    Leuk dat je het best naar je zin heb gehad:)
    Met mij gaat het niet zo goed en dat vertel ik je nog wel als je een x op msn komt okej;)
    love you bye

  • 02 Maart 2006 - 17:14

    De KALE:

    Jaaaaaaaa daar is ie wr zo party dame je heb het wel naar je zin he nou geniet maar lekker MAAR weet je nog wel waarom je daar ben of niet nou geef niet hoor je moet ook wel wat gein hebben but take care met mij voor de rest alles ok denk nog steeds aan je pleasse mail ff perciese date of comingback thx much kisses only for you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 05 Maart 2006 - 15:55

    Miep:

    Querida Thirza,
    Felizmente para ti el carnaval ha acabado;y los globos? Aquí en Dordrecht el carnaval es una ridiculez. Por esa fiesta debe que ser en Brabant o Limburg. Yo no tengo ganas y interés en el carnaval.Además hay muchas otras cosas por hacer. Espero que la situacíon con tu estómago mejorará; que una desgracia.
    Hoy en Holanda hace muchísima nieve. Esta mañana todo el mundo estaba fascinante; cubierto de nieve. Pero ahora la nieve desaparece poco a poco. Próximo jueves, el nueve de marzo mi madre cumplirá sus noventa y cuatro años; que una edad.
    Bueno, un beso y abrazo de Miep y toda la familia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: