bedankt!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu bedankt!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

bedankt!!!

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

22 Maart 2006 | Peru, Cusco

haihai,

nou dit zal wel een van mijn laatste berichtjes zijn. iedereen bedankt voor alle berichtjes en support!!! ben hier nu al begonnen met afscheid te nemen, en dat vind ik nou niet het leukste om te doen. vanochtend een klein feestje gehad op politiebureau en was zeer gezellig. morgen voor de laatste keer naar de kinderen en naar de gevangenis. en vrijdag maar hopen dat ik alles in mijn koffers krijg. mijn vlucht in cusco gaat zaterdag om 12.30, en dan wat uurtjes wachten in lima. en natuurlijk zondag alweer in nederland, lijkt allemaal nog zo ver weg, maar is gelukkig niet zo!!! staan ook nog een paar laatste foto´s op de weblog, voor diegene die ze nog niet gezien hebben.

eerste weekend wanneer ik weer terug ben, op 1 april in de avond, bij rudie en mij thuis, zullen we een klein peruaans feestje houden, iedereen natuurlijk van harte welkom!!!! (=geen grap)

  • 22 Maart 2006 - 20:56

    Joël:

    Hey sis,

    Ben blij dat je weer bijna naar huis komt. :)
    Je foto's zijn erg fraai. Vooral die van de berglandschappen, daar zou ik zelf ook heel graag eens langs gaan met mijn cameraatje. ;)

    Ik zie je sowieso zondag bij 3 doors down :) en 1 april noteer ik meteen in de agenda.

    Zie je snel,

    Joël

  • 23 Maart 2006 - 18:41

    De KALE:

    Zo nog ff a last mesage ik zal blij zijn als je wr met bijde benen in het kleine koude kikkerland ben ik vond het erg leuk om je te volgen op afstand ik vrees dat ik nu een andere hobby moet zoeken ,maar zoals je weet begint zondag as het voor mij ooooooo zo belangrijke motorseizoen dus dan weet ik me toch te vermaken ik zal in ieder geval ff naar je feestje komen daar zie ik erg naar uit ik stop nu op deze basis ik wens je een goede trug reis LET GOED OP je spullen en op jezelf kkkkkkuuuuusssssJJJJeeesssss

  • 24 Maart 2006 - 21:36

    Jessie:

    # Je bent er bijna, je bent er bijna... maar nog niet helemaal..# --> beetje vals misschien, maar het zij me vast vergeven.. ;)

    Meis, goede vlucht terug deze kant op en pas goed op jezelf!
    Zie je heeeeel snel!!
    -X-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 22461

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: