count down!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu count down!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

count down!!!

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

16 Maart 2006 | Peru, Cusco

hallo,

heb echt een superweekend gehad. ben van het weekend naar een grote canyon geweest en het landschap was prachtig. de warm water pools waren heerlijk, de groep was leuk, alleen een minpuntje was dat de condors niet vlogen die dag, dus die heb ik gemist. dinsdagochtend weer aangekomen in cusco en best heel erg moe, maar nu weer helemaal uitgerust.
qua onderzoek heb ik bij organisatie definitief opgegeven, want schoot daar gewoon niet op. en bij gevangenis en politiebureau gaat zo´n zijn gangetje. ik begin de dagen echt af te tellen en uit te zien naar nederland. net gelezen van een ander mailtje, dat vandaag op tv op nederland 1 om 17.00 bij nederland helpt, wat over de organisatie en over cusco wordt uitgezonden, dus ik denk wel de moeite waard om ff te kijken. ook volgende week wordt de rest uitgezonden. ik hoop dat dit bericht niet te laat komt.
verder kreeg ik net de boodschap van jo, ten eerste dat hij zijn rijbewijs gehaald heeft, super natuurlijk, nogmaals gefeliciteerd, en dat wij (rudie, jessie, robin, jo en moi) in de nieuwe clip van racoon zitten, met het liedje brother. de clip dus allemaal zeker gaan checken!!!!

  • 16 Maart 2006 - 14:42

    Joël:

    Jep, license is binnen!! :) Ben er super blij mee. En gister zag ik idd dat wij allen in de clip brother te zien zijn, hoe gek!! :)
    Maar goed, hou nog ff vol sis, wij tellen met je mee!! Greetzz Joël

  • 16 Maart 2006 - 15:17

    De KALE:

    Zo dit zal dan een v/d laatste berichten zijn van mij op deze site ik vond het heel leuk om jou in al je doen en laten te volgen ik hoop dat je de komende tijd nog nuttig zal besteden ik ben blij dat je daar toch een hele goede tijd hebt gehad hope you see you soon take care much kisses ciao ciao

  • 16 Maart 2006 - 20:42

    Semida:

    Gelukkig kOm je weer bijna thuis:)
    En zitten jullie in een Clip:O:O ZOowee das cOOl!!
    verder su6 nOgh bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: