op de helft!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu op de helft!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

op de helft!!!

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

15 Februari 2006 | Peru, Cusco

hoi,

heb weer heel wat mooi gezien afgelopen weekend. lake titicaca was vanaf een afstand een zeer mooi plaatje, maar meer zelf is een beetje smerig. op het meer zijn enkele kleine eilanden door de mensen zelf gemaakt, en dat was zeker interessant om te zien. ook wat lokale gerechten daar gegeten en dat was heerlijk. het huis waar ik verbleef was wat primitief, geen douche en een functionerende wc, maar gelukkig zijn we dat allemaal heelhuids doorgekomen. afgelopen weekend was het in die stad een groot feest en hele dagen door zijn er optochten, lekker eten, veel bier, dansen en muziek, het was soort carnaval en zeker de moeite waard om dat een keertje mee te maken. gister zou m´n eerste dag bij de gevangenis zijn, maar eenmaal aangekomen, wisten de mensen weer van niks, dus morgen nog maar een keertje proberen. een jongen gaat me ook daar helpen met vertalen.

gisteren ook een leuke valentijsdag gehad, alhoewel zonder rudie natuurlijk niet helemaal compleet. heb ´s avonds met twee andere meisjes een romantisch filmpje gekeken in de bios, met en heerlijke hotdog, koekjes en een ananassapje!!!

tevens probeer ik wat foto´s te versturen, dus zou zeggen, check die ff!!!

p.s. jessie, nog superbedankt voor je valentijnsactie!!!

p.s. larisje, heel veel succes met de verhuizing!!!

  • 16 Februari 2006 - 04:49

    De Kale:

    het is nu s'ochtends 05.45 en ik zit al wr op't werk me mail te checken zie ik dat je ook wr ff online ben geweest.Jammer dat ik je niet gezien heb,zoals ik je mailtjes lees kan je je eigen heel goed staande houden daar en ik denk zelf als je de kans krijg om eventueel wat langer te blijven zal je dat ook doen(wat niet te hopen is voor ons)maar efin ik ga r vanuit dat je toch op tijd trug ben ik wens je nog heel veeel plezier en sterkte met je onderzoek.Een HAAGSE groet van je kale oompje.PS.je schrijf check ff de pic's ik heb geen nwn. gezien ik w8 dus af doeiiiiiiiiiiiiiii

  • 16 Februari 2006 - 13:49

    Semida:

    eej lieve zus zO te lezen gaat alles gOed met jOu en dat is fijn! Wel kut als je dan bij de gevangenis kOmt en ze weten van niks :s !Ik hOu van jOu en veel plezier en su6 nOg verder :) dOeii

  • 16 Februari 2006 - 19:34

    Hans E.:

    Hoi Thirs,
    Zo te lezen vermaak je je wel. De foto's zien er in ieder geval weer mooi uit!

    groet,
    Hans

  • 16 Februari 2006 - 19:44

    Arianne:

    He Thirza! De tijd gaat snel he...ben ook al bijn a op de helft...gelukkig heb je het naar je zin! Hier ook alles goed! Succes & plezier verder, kus Arianne

  • 17 Februari 2006 - 09:24

    Miep:

    Querida Thirza,
    Gracias por las fotografías cuales tu sacaste durante la fiesta en Puno. Los colores que vi están increible y la gente inequívoco sudamericano.En este momento aquí en holanda no hace más que llover y por eso las fotografías me parecen todavía más soleadas.
    Bueno, hasta luego y un beso de Miep.

  • 18 Februari 2006 - 15:42

    Sjaak Monster:

    Opnieuw geweldige foto's en impressies Thirza. Wat een kleurrijk volk. Waarom ben ik nu eens weer geen onderzoekverrichtendeantroplooginperu??? Zul je ooit nog kunnen wennen in Nederland? Hoe gaat je onderzoek? Liefs, Pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: