haiiiiiiiiiiiiii - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu haiiiiiiiiiiiiii - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

haiiiiiiiiiiiiii

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

11 Februari 2006 | Peru, Cusco

buenos dias,

van de week eindelijk iets beter gegaan met onderzoek, heb twee keer per week een hulpje, maar ook zonder hulp gaat het wel wat beter. vanaf volgende week kan ik beginnen in de jeugdgevangenis en ook daar gaat waarschijnlijk iemand mij een beetje helpen met de taal. alleen de gesprekken bij de org lopen nog niet helemaal, maar vanaf volgende week gaat waarschijnlijk dit ook beter. nu ik in de gevangenis gaat werken, zal ik maar een keer in de week met de jongere kinderen werken en dit vind ik wel een beetje jammer, maar wel beter voor onderzoek. vanavond zal ik vetrekken naar puno, het stadje bij lake titicaca (waar ik natuurlijk ook heen zal gaan)en zal maandagavond weer terugkeren. op dit moment is er een groot feest in puno, dus wel de moeite waard om er heen te gaan. ik ga samen met een andere vrouw die ook werkt bij de org. is ong 6 uur met de bus, maar heb wel veel zin in. ze zeggen dat het wel een stukje kouder is daar, dus zal voor de zekerheid mijn winterjas maar meenemen. dus in ieder geval lekker feesten morgen!!!

p.s. miep, ze groeten hier met buenos dias, hola en que tal of como estas. ze geven ook altijd een zoen (daar moet ik nog wel een beetje aan wennen), en bij het weggaan meestal ciao of hasta luego, of iets dergelijks. en het jezusbeeld staat iets boven cusco, ong 45 min lopen van mijn appartement, is best groot, denk wel meer dan 5 meter, alleen er staat een groot hek met prikkeldraad omheen, wat minder mooi is. tevens staan er drie kruizen naast, waar mensen ook bloemen leggen. het kruis is een geschenk van palestinie. bij het kruis een mooi uitzicht over cusco.
en is uw moeder al een beetje gesetteld in het nieuwe huis? en voor u de drukte weer een beetje minder? en veel succes met de cursus spaans, maar dat zal wel lukken!!!

  • 11 Februari 2006 - 17:42

    Joël:

    Party UP !!! ;)
    Have fun.

  • 12 Februari 2006 - 12:38

    Semida:

    Fijn dat alles nu wat beter gaat en veel plezier Op het feesje dOeii (xxx)

  • 12 Februari 2006 - 17:42

    Sjaak Monster:

    Jij maakt wat mee Thirza. Ik ben jalours. Ik heb je weblog (met name de foto's) aan mijn studenten in Boekarest laten zien. Nog geen heimwee?

  • 13 Februari 2006 - 07:09

    Larisa:

    Eindeijk weer even de tijd gehad om je mailtjes te lezen. heb lekker gelachen om je ervaring met het eten en de waterbalonnen. Zo te hoen heb je het best goed naar je zin en begint je onderzoek te lopen.
    Wij gaan van de week eindelijk verhuizen. erg veel zin in.
    liefs larisa en een dikke kus uit roemenie

  • 13 Februari 2006 - 10:27

    Miep:

    Hola Thirza,
    Estupendo que irás a el lago Titicaca en la frontera de Peru y Bolivia.
    Que te diviertas!!
    Un abrazo y beso.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: