nieuwe foto´s - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu nieuwe foto´s - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

nieuwe foto´s

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

04 Februari 2006 | Peru, Cusco

hallo iedereen,

er staan weer nieuwe foto´s op, zeker de moeite waard om ff te checken!!!! met mij alles goed, gisteren een heerlijke avond gehad. heb een kleine bios afgehuurd voor moi alleen. heb zelf een film gekozen, met heerlijk drankje!!! jessie echt iets voor jou die bios, heb finding neverland gezien, echt heel mooi!!! ga er zeker nog een keertje heen. ga dit weekend ook maar eens is cavia proberen, wat hier een lokaal gerecht is. met onderzoek nog steeds hetzelfde, verloopt heel moeizaam. maar heb vanaf volgende week wat hulp bij politiebureau. ook heb ik wat afspraken met sergio gemaakt, zodat het allemaal wat beter kan verlopen. het plan is tevens dat ik wat minder ga werken met de jongste kinderen en waarschijnlijk in de jeugdgevangenis ga werken. hopelijk met deze plannen zal het wat beter gaan!!!

  • 05 Februari 2006 - 08:51

    Hans E.:

    Hoi Thirs,
    Hele mooie foto's. Vooral die foto dat al die kinderen een ijsje aan het eten zijn! Nog even over dat virus. Ik denk niet dat er op je laptop een virus zit maar op de computer in het internetcafe van waar je de foto's opstuurt. Daardoor krijgen wij ze de ene keer wel binnen en de andere keer niet. Dus je moet voortaan gaan zitten achter de computer waarvandaan je de bovenstaande foto's hebt verstuurd dan gaat het goed!

    groetjes,
    Hans

  • 05 Februari 2006 - 14:33

    Miep:

    Buenas tardes Thirza,
    Gracias por tus noticias del dias recientes. Las fotografías son bonitas especialmente las del Machu Piccu. Me pone muy contenta que estás bien. Cómo el tiempo vuela! Tu estás otra vez un mes en Peru. Nu ga ik even verder in het Nederlands, gaat even vlugger. Afgelopen woensdag is oma verhuisd. Natuurlijk toch een heel gedoe voor iemand van die leeftijd. De kamer is leuk ingericht, nu maar hopen dat ze het wennen kan. Gaat het met het Spaans al wat beter; spreken ze daar soms met een sterk accent of begrijp je die kinderen sowieso slecht? De fotos met de ninos zijn erg leuk. Koop je niet teveel op de plaatselijke markten anders heb je straks te veel gewicht voor de terugvlucht. De volgende keer moet je maar hondenbrokken meenemen om de straathonden te vriend te houden. Ik hoop dat de cavia niet al te lekker is anders moet het straks in december hier nog op het kerstmenu!
    Bueno, un abrazo y besos de todo la familia.

  • 06 Februari 2006 - 22:22

    Sjaak Monster:

    Een geweldig leuk en boeiend reisverslag Thirza met schitterende foto's. Vooral die bij Machu Piccu en die foto van die regenboog. Ik ben reuze trots op je dat je dit allemaal voor elkaar bokst zo in je eentje. Hoe komt het nu dat het niet loopt met je onderzoek? Doe Marry de groeten van mij s.v.p. Liefs, Pa uit Boekarest.

  • 07 Februari 2006 - 18:36

    Sari Van Dongen:

    Vanmiddag heb ik EO gebeld. Vermoedelijk worden de opnames op 23 febr. of 16 mrt uitgezonden. Dat is dan in het programma "Nederland helpt"; erg laat op de avond. In mrt kun je het wellicht in Nederland bekijken. Of ben je dan nog daar? Als je Sergio gesproken hebt wil jij of Sergio dan mailen? Ik hoop vóór we vertrekken, zoniet dan zie ik het wel als we weer thuis zijn.
    Hartelijke groet, ook aan Mary en Sergio.
    Sterkte! Sari.

  • 07 Februari 2006 - 18:38

    Sari Van Dongen:

    nog ff dit: ben heel benieuwd wat je zult aantreffen in de jeugdgevangenis.......
    Ik volg het wel op je web!!

  • 08 Februari 2006 - 18:08

    Sanne Djojosoeparto:

    heej thirs, mooie foto's! ben begonnen met mijn stage in dordt...langs je huisje gelopen, staat er nog :)echt knap dat je je zo goed red daar. heel veel plezier nog en veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: