virus - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu virus - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

virus

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

01 Februari 2006 | Peru, Cusco

buenos dias,

heb echt een geweldig weekend achter de rug, machu piccu was echt schitterend en ik denk voor een ieder echt een must see. heb weer geprobeerd fotos te versturen, maar blijkbaar zit er een virus op de laptop, dus moet nog ff uitvogelen hoe ik dat moet verwijderen, misschien kan hans me uitleggen hoe ik dat moet doen?!! met onderzoek gaat heel moeilijk, en ik denk dat ik het wat moet veranderen. vaak zeggen de kinderen maar wat en ze liegen heel vaak, ook begrijp ik het vaak nog niet, tevens moeten de wat oudere kinderen bij de org veel werken, dus hebben niet echt tijd om te praten. wel gaat vanaf volgende week twee keer per week een canadese proberen me te helpen met vertalen op politiebureau en we gaan een keer per week s avonds de straat op. dus ik hoop dat dit wat gaat opleveren.
met het eten gaat het nu wel goed, en ik eet elke dag heerlijk in het restaurant van de org. voor minder dan een euro mag je ook niet klagen!!!

p.s. ik hoop dat three doors down doorgaat!!!

  • 01 Februari 2006 - 17:34

    Joël:

    Hmm, hoe kan er nou weer een virus op de laptop zitten? Vaag. Je zou er ff een virus scanner overheen moeten gaan.

    3 doors down?? When???

  • 01 Februari 2006 - 19:53

    Semida:

    hOoii fijn dat het iets beter gaat met het eten.
    NOu veel su6 nOgh verder

    (xxx)-Semida

  • 01 Februari 2006 - 20:05

    De Kale:

    Hee lieve schat ff een ber.van mij.Ik heb het op dit moment erg druk dus sorry dat ik ff niks heb laten horen maar ik ben je nog niet vergeten ik volg je nog steeds.Ik lees dat je het erg naar je zin heb zonde dat het met de pic's nog niet wil vlotten next week heb ik late dienst dan zit ik s'avonds weer online hoop je dan ook weer ff te treffen.Voor de rest hier alles toppie take care.ciao ciao!!!!!!!

  • 04 Februari 2006 - 14:28

    Sari Van Dongen:

    Thirza,
    deze website is leuk! vooral omdat ik me er iets bij voor kan stellen. Ik hoop dat dit bericht je bereikt: via email lukte me dat niet en ik wil je graag iets vragen. Kun jij me het tel. nr. van Sergio doorgeven? Het lukt me dus ook niet hem telefonisch te pakken te krijgen op het nr. dat ik heb. Dus graag volledig tel. nr. vanuit Nederland. Kan ik jou ook eventueel bellen? Vast bedankt voor je reactie.
    Ik lees nog even verder op je site en hoop het ook bij te houden.
    Hartelijke groet, veel sterkte!
    Sari van Dongen
    Dirksland
    adri@gvdongen.nl

  • 04 Februari 2006 - 14:37

    Sari Van Dongen:

    Thirza,
    Ik had even de mail van je vader (hem had ik dus om verdere info gevraagd; ik hoorde toch van jou dat hij bij De Hoop werkt) niet volledig bekeken. Daar staat ook een tel.nr. op. Kreeg hierop geen antwoord, maar ik probeer het nog wel eens.
    Wij waren ook naar Macchu P. Inderdaad héél mooi. Vooral de ligging.
    Daaag, tot gauw en succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: