mooi, mooier, mooist - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu mooi, mooier, mooist - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

mooi, mooier, mooist

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

28 Januari 2006 | Peru, Cusco

hallo nederland,

heb een goede week achter de rug, alhoewel met onderzoek nog wel steeds moeilijk gaat. maar een jongen helpt me al twee ochtenden in de week met vertalen, dus daar ben ik heel blij mee. zit nu in een klein dorpje, waar tevens hele oude ruines zijn, heel mooi. over twee uurtjes neem ik de trein naar plaatsje dichtbij machu piccu en morgen ga ik het dan eindelijk zien. hele mooie dingen vandaag gezien, het is hier echt prachtig en zal proberen weer naar rudie te sturen, tevens bedankt voor het plaatsten van de foto´s, ziet er scherp uit!!! gisteren voor het eerst wat lokale drankjes uitgeprobeerd en dat kwam best hard aan, maar nachtje slapen doet wonderen. afgelopen zondag ben ik naar een zeer leuke markt in cusco geweest, en moet moeite doen om niet als een gek te gaan inkopen. de spulletjes zijn ook echt wat voor jou, jessie, je kan hier wat afshoppen. vandaag is tevens weer bevestigd dat ik totaal niet fit ben, al die steile bergweggetjes zijn echt een beproeving. verder gaat alles prima, alleen de honden vind ik niet erg prettig. ga zo ff wat eten en dan op naar machu piccu!!!!

p.s. ron, had het zeker niet verwacht dat je de zaak zou verkopen, maar we spreken elkaar nog wel in dordt. in ieder geval veel plezier in thailand (je hebt een vakantie zeker wel verdiend!!)en veel succes met wat je nu gaat doen.

  • 29 Januari 2006 - 22:34

    Peter:

    Hoi Thirza,
    Fijn dat je het zo leuk hebt !! Mooie foto´s, ben erg benieuwd naar de volgende.
    M´n nichtje zit nu in Guatamala, dus ik kijk regelmatig met veel plezier naar jullie nieuwe berichten.
    Groetjes Peter

  • 30 Januari 2006 - 12:10

    Jessie:

    Zeg jongedame,
    wel een beetje serieus blijven he? Locale drankjes, marktjes, oude Incasteden.. je bent er om onderzoek te doen he, niet om de thuisbasis te verlekkeren met al die spannende verhalen ;)
    En, hoe was machu piccu? Ook mooi, mooier, mooist? Zeer benieuwd naar foto's!!
    -X-

  • 30 Januari 2006 - 22:35

    Marc Cv:

    hee Thirza
    dacht laat eens een berichtje achter voor je ,,,ben blij dat je het naar je zin hebt daar en dat alles zo mooi is ,,we missen je wel bij CV maandagen zijn lang niet meer zo leuk zonder jou
    ben benieuwd naar je fotos

    xxx
    marc

  • 31 Januari 2006 - 09:41

    Laura:

    buen viaje y disfruta de todo lo bonito que hay para ver.

    suerte!!!

  • 31 Januari 2006 - 21:51

    Hans E.:

    Hoi Thirs,
    Nou het klinkt allemeaal heel goed. Lijkt net of je op vakantie bent in plaats van op onderzoek.... maar goed ben eigenlijk wel benieuwd hoe Machu piccu was en of je nog mooie foto's hebt geschoten.

    groet,
    Hans

  • 01 Februari 2006 - 17:31

    Joël:

    Prachtige foto's van een prachtige omgeving.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: