een vluggertje - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu een vluggertje - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

een vluggertje

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

25 Januari 2006 | Peru, Cusco

hallo,

ff snel een berichtje tussen de bedrijven door. hier alles goed. van het weekend hebben ze hier gefilmd, ik zelf niet, maar wel org enzo. wordt uitgezonden bij nederland helpt in februari. dus misschien ff in de gaten houden, exacte datum weet ik nog niet. met werkzaamheden gaat het wel goed, alleen gesprekken gaan nog wel moeilijk vanwege de taal. dus ik denk dat ik met een tolk ga werken, als dit mogelijk is. van het weekend naar machu piccu, blijf daar dichtbij ook een nachtje slapen. heel veel zin in, en misschien spreek ik jullie vanaf daar wel. met de foto´s wil niet echt lukken, dus jullie moeten denk ik wachten totdat ik terug ben in nederland. maar ga weer, ga lekker eten in restaurant van org!!!

  • 25 Januari 2006 - 17:59

    Joël:

    Leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat. Foto's die ik van je in mijn mail krijg doen het idd niet, erg jammer. :(
    Have fun in machu piccu, klinkt gezellig. :)

    Adios

  • 26 Januari 2006 - 00:48

    Ruud:

    Nou, de fotos staan nu toch bij je laatste bericht, dus iedereen: Enjoy!!!

    Doei schat!

  • 26 Januari 2006 - 05:22

    De Kale:

    super je pic's ik vind ze harstikke leuk bedankt voor alle moeite ik ga nu dubbel zo goed op je weblog letten ga zo door het wordt steeds leuker take care en vermaak je doeiiiiiiiiiiiiiii .groetjes BOLDY

  • 26 Januari 2006 - 16:35

    Marlous:

    Echt leuk om je berichtjes en je foto's te bekijken. En alles klinkt ook heel goed moet ik zeggen, je onderzoek komt wel goed heb ik het idee :)
    Hier in suriname gaat het nog wat moeizaam, maar het zal vast ook allemaal op zijn pootjes terecht komen.

    Veel suc6 en plezier weer daarzo.
    Dikke kus marlous

  • 26 Januari 2006 - 21:25

    Semida:

    De foto's deden het idd niet op de email. Maar leuk dat ze nou op je web staan!!!
    (xxx)-ies lOve yaa

  • 26 Januari 2006 - 23:00

    Jessie:

    Yay, foto's! Leuk om nu ook plaatjes bij de verhaaltjes te hebben! Ziet er allemaal very mooi uit, ben nu al benieuwd naar de volgende serie foto's!
    -X-

  • 27 Januari 2006 - 00:23

    Ron Hoogendoorn:

    Hoi Thirza,
    eindelijk een berichtje van mij zoals beloofd. Mooie foto's, het is een schitterend land zo te zien, en je hebt het er goed zo te horen. Hier bij knollen & citroenen veel veranderd. Ik heb het verkocht aan michael, dus als je terugkomt ben ik er niet meer. Ik ga morgen op vakantie naar thailand. We houden contact ok. Veel geluk en plezier daar, XXX Ron

  • 28 Januari 2006 - 14:03

    Joël:

    Heeee gaaf dat de foto's het nu wel doen. Ze zijn erg leuk, ziet er allemaal erg mooi uit daar. Ik kijk nu al uit naar de volgende foto's.

    Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: