haihai - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu haihai - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

haihai

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

22 Januari 2006 | Peru, Cusco

gegroet,

heb een goede week hier gehad en ben eindelijk met onderzoek begonnen. de gesprekken gaan nog wel wat moeizaam door de taal en ook omdat de kinderen zich niet echt kunnen concentreren. een gesprek duurt dan meestal ook niet langer dan 20 min. vaak spreken de kinderen zichzelf ook meerdere keren tegen, dus het is een beetje moeilijk wat te geloven. de meeste tijd ben ik bezig met bepaalde activiteiten voor de kinderen, veel spelletjes. vooral snoephappen in water vinden ze zo leuk en daar kunnen ze maar geen genoeg van krijgen. deze week is er tevens een nieuwe jongen bijgekomen. in een huis zitten nu in totaal 18 kinderen. dit zijn meestal geen straatkinderen, maar hele arme kinderen of kinderen die mishandeld werden. op een andere plek zitten zo´n zeven wat oudere jongens die allen op de straat gewoond hebben.
machu piccu is niet doorgegaan, misschien volgende week beter. gisteren was het overdag heerlijk weer hier en ben er lekker op uit geweest, genoeg moois hier te zien!!!

p.s. miep, veel succes met alle voorbereidingen en de werkelijke verhuizing!!

p.s. hans, hoe staat het met de huizenjacht?

  • 22 Januari 2006 - 17:11

    Arianne:

    He thirza! Ben blij voor je dat je een beetje je draai hebt gevonden en je dagen een beetje gevult zijn (is hier nog niet altijd zo namelijk...), das wel fijn! Kus Arianne en succes verder!

  • 23 Januari 2006 - 06:07

    De Kale:

    Hee ik dacht dat je pic's zou achter laten maar ja ik wacht af voor de rest leuk dat je online was ik hou me mail in de gaten dan ben ik ook weer in de lucht take care

  • 25 Januari 2006 - 02:37

    Eefje:

    Hey Thirza!
    Je bent echt goed bezig zeg! Lijkt me wel een heel aparte ervaring, al die arme/mishandelde kinderen om je heen. Heel veel succes nog in ieder geval! Geniet je er ook wel van?;)
    Oh, en ons plekje bevalt prima en m'n onderzoek is ook redelijk op gang, dus dat is fijn. Veel plezier nog!

  • 25 Januari 2006 - 13:42

    Hans E:

    Hoi thirs,
    Ja de huizenjacht ligt een klein beetje stil op dit moment. Aan de ene kant heb ik het heel druk met mijn werk en daarnaast staan er op dit moment ook niet echt huizen te koop waar ik graag in zou willen wonen.... Maar goed zo te zien vermaak je je goed... mooi zo. Alleen ik zit eigenlijk ook nog steeds te wachten op mooie foto's.....

    groetjes,
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: