regen, regen en nog eens regen - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu regen, regen en nog eens regen - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

regen, regen en nog eens regen

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

19 Januari 2006 | Peru, Cusco

gegroet allen,

het weer lijkt erg op nederland, alleen dan nog een tikje erger, het regent heel veel en de straten zijn erg vies. een strandvakantie zit er niet in. ik begin langzamerhand te wennen en m´n dagen zijn nu zo´n beetje gevuld. in de middagen blijf ik verschillende activiteiten doen met de kinderen en ´s ochtends ga ik drie keer per week bij een gevangenis langs om daar gesprekken te houden met straatkinderen. de twee andere ochtenden heb ik op een andere plek met straatkinderen gesprekken, ook zal ik de org. een beetje helpen om wat orde te maken in deze chaos en om wat bedrijven aan te schrijven voor sponsorship. de org. heeft echt middelen nodig en ik hoop dat ze snel sponsors kunnen vinden. vrijdag komt hier de eo om te filmen, dus misschien kom ik nog wel langs op tv.
m´n maag is nog steeds van streek en schreeuwt om nederlands eten!!! op zich eet ik elke dag wel lekker, ik eet gezonder dan in nederland en koop elke dag m´n groenten netjes op de markt. aan vlees durf ik me nog niet echt te wagen omdat dat helemaal open en bloot ligt. van het weekend ben ik van plan om misschien naar machu piccu te gaan (voor diegene die niet weten wat dat is, dat is nou een oude inca stad), en dat is een zeer aantrekkelijk vooruitzicht!!!

  • 19 Januari 2006 - 10:19

    Semida:

    H0oi,
    Jammer dat het daar zo veel regent, en dat je maag zo van streek is! Nou su6 ermee doeii love y0u xxx

  • 19 Januari 2006 - 14:29

    De Kale:

    It's a pitty dat het weer niet meewerkt maar ik ben blij dat je je al redelijk op je gemak voelt.Ik zou inderdaad met dat vlees van de markt uitkijken koop dat maar bij een slager of supermarkt.Ik ben wederom blij met je mail en ben je nog bezig om een manier te vinden voor wat foto's online te krijgen want daar ben ik zeeeeeeeeeeeeeer nieuwsgierig naar, maar for solong take care and have a good time kisses BOLDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 Januari 2006 - 19:41

    Arjan (die Lange):

    groeten uit Hekelingen

  • 20 Januari 2006 - 21:20

    Miep:

    Hola Thirza,
    Cómo estás?
    Hoy he leido tu noticia de 19e de enero. Estupendo que tu visitaré el Machu Pichu en el Andes.
    Estoy muy curiosa como le va con el hablar Español. Entiende todo el mundo que tu dices y entiendes tu mismo el lenguaje? Hablar le gente en Peru con un acento o normal Español?
    Bueno, tu llegas a ser muy famosa cuando el E.O. filmará durante tu estancia!!
    En el momento yo estoy muy ocupada porque mi madre va a un hogar para ancianos. La mudanza es en el uno de febrero.
    Esperamos que todo va bien y se disfrutará de la vista de neuvo hogar y la nueva ambientación.
    Bueno Thirza, nada mas por el momento, que te vayas bien y un abrazo de Miep.

  • 20 Januari 2006 - 22:37

    Eefje En Niki:

    Hey Thirza!

    Gaat wel lekker met je onderzoek zo te lezen! Veel plezier van het weekend en heel veel succes nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: