oproep - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu oproep - Reisverslag uit Cusco, Peru van Thirza Monster - WaarBenJij.nu

oproep

Door: Thirza Monster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

14 Januari 2006 | Peru, Cusco

nog ff snel een oproep aan iedereen!!!

ik wil met de kinderen allerlei activiteiten doen. misschien hebben jullie nog leuke ideeen voor spelletjes en sport en andere dingen, waarik niet zoveel dingen voor nodig heb.

vraagje hoe gaat ook alweerdat spel met die landen,krijt en een bal

en jessie wat hebben wij ook alweer allemaal gedaan op schoolkamp, hoe gaat levend stratego ook alweer

alvast bedankt voor allle tips!!!

  • 14 Januari 2006 - 16:41

    Semida:

    Dat spel met die landen ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt. Je tekent (met krijt) 1 groot rondje in het midden en dat verdeel je met zoveel vakken als zoveel mensen je bent elk vak is een land (mag je zelf bepalen welk) dat land schrijf je erin. Dan ga je beginnen,iedereen gaat in zijn eigen land staan en iemand gooit de bal weg en iedereen rent weg behalve de gene die hem is en die gaat dan snel de al weer halen en moet terug naar het midden van het rondje Die gene roept vuren, vuren, vuren en zo moeten al die andere mensen (die net zijn weggerent iedere x als die gene zegt 1 stap naar voren komen en zo proberen in je eigen land te komen) Die gene die hem is moet ook blijven staan waar die staat als die andere dan steeds1 stap naar voren komen als jij segt VUREN en ze komen dichtbij kan je ze proberen te tikken maar je moet wel blijven staan op je plek Als je in je eigen land gekomen bent (dusje ben in je eigen land gekomen zonder getikt te zijn) krijg je er nog een landje bij. Dat betekent dat je ergens met een krijtje nog een land bij maken die van jou is (het mag los van het rondje met de andere landen) en dat landje meer kan je helpen om strx eerder in je land te komen!!! Nou thirs dat is wel een lange uitleg maar hopen dat je dit bedoelde hou van je doeggiess semidje

  • 14 Januari 2006 - 17:19

    Jessie:

    ..zeg, kennen wij elkaar na al die jaren nou wel zo goed..? ahum.. jij vraagt MIJ welke spelletjes we ook alweer deden in groep acht??!! Grapjes.. ;)
    Nee hoor, geintje, zal ff goed nadenken en samen met moeders kan ik me vast wel iets herrineren!! Je hoort het nog!!
    -X-

  • 14 Januari 2006 - 23:01

    Sanne:

    Ha thirs!
    Volg je berichtjes, erg leuk.
    Een handige site met een spelenboek is: www.lckv.nl/naslag/Sport_Spel_High.pdf

    Anders via www.lkcv.nl naar staf en dan naslag en dan klikken op sport en spel map. Hoop dat er er iets aan hebt, veel plezier
    liefs sanne

  • 15 Januari 2006 - 09:55

    De Kale:

    Een hele goede dag ,zoals je zie ben ik er al weer vroeg bij heb je lekker geslapen ik wel. Je ouders en smik &dewi zijn nu naar de dienst dus ik dacht kom laat ik me maar even melden.Ik ga zo even douchen en me tas pakken want ik ga bij tijds naar huis ivm de dartfinale in Engeland tussen v Barneveld en nieuwkomer Claassen(21jr)> Ik spreek je later en ga lekker een ontbijtje pakken op z'n Peruaans ok later.#######%%4@@@@@@

  • 15 Januari 2006 - 18:59

    Arianne:

    He Thirza! Gelukkig gaat alles goed met je ondanks dat je even moeten wennen net als ons. Komt vast helemaal goed! Succes met de kids! xxx Arianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2006

here I come!!!

22 Maart 2006

bedankt!!!

19 Maart 2006

vroege vogel!!!

16 Maart 2006

count down!!!

11 Maart 2006

groeten uit arequipa!!!
Thirza
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 22463

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 06 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: